Házirend
Mi, szépségipari szakemberek minden nap emberekkel dolgozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére az esetek többségében ez így is van, de sajnos van arra is példa, hogy az íratlan szabályok nem kerülnek betartásra. Célom, a gördülékeny, kölcsönös együttműködés. Minden esetben igyekszem én is rugalmasan, hamar időpontot adni, esetleg másik vendéggel megcserélni, ha épp ez ad lehetőséget arra, hogy optimális legyen , amikor jössz hozzám. Előre tájékoztatlak, ha nem dolgozom, és arra törekszem, hogy ne csússzak a megbeszélt időponttal, lehetőleg ne várassalak, vagyis, tekintettel vagyok az idődre. Képzem magam, figyelek az igényeidre, és a lehető legjobb körülményeket szeretném neked biztosítani, ami tőlem telik, amíg nálam vagy. Az időpont egyeztetés, lemondás és a késések tekintetében lenne néhány dolog, amit szeretném, ha kölcsönösen betartanánk. Tudom, hogy az élet sokszor megtréfálja az embert, hoz váratlan fordulatokat, és emiatt nem érünk oda, a megbeszélt időpontra, nem is ezekről az esetekről van szó. Útközben feltarthatja a forgalmat egy baleset, hirtelen belázasodhat a gyerek, megfájdulhat a fogad stb. Ez bizony előfordul. De … Van bizony, amikor egy kis odafigyeléssel kivédhető lenne a hiba, és a megbeszélt időpont nem kerülne lemondásra, elfelejtésre és elkerülhető lenne a késés is, amit bizony nekem kell orvosolni a következő vendég felé. Az idő drága,, a Tiéd is, az enyém is, a másé is.
Mindössze, azt szeretném a házirend betartásával kérni, hogy figyeljünk egy kicsit jobban egymásra, legyünk egy kicsit körültekintőbbek és megfontoltabbak az időpontok foglalását, betartását illetően.
1. Időpont lemondása
Kérlek minél előbb jelezd, ha a megbeszélt időpontra nem tudsz jönni, lehetőleg telefonon.
2. Időpont egyeztetése
Kérlek, hogy kizárólag telefonon hívj és úgy egyeztessünk időpontot, részletek az alábbiakban!
3. Érkezés időben
Késés esetén mindig telefonálj, 10 perc késés a maximum, nem játszhatunk más vendég idejével! Részletek az alábbiakban!
4. Gyerekek
Ha nem tudod megoldani a gyermeked felügyeletét, és magaddal hozod, kérlek egyeztess velem!
5. Telefonálás
Ha megoldható, telefonod legyen rezgőn vagy lenémítva, a Te pihenésed érdekében
6. Időpont módosítása
Szólj, kérlek időben! Részletek az alábbiakban!
7. Betegség esetén halasszunk!
Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrödön –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztesd magad, Minket vagy a többi Vendég egészségét!
8. Cserébe mit várhatsz Tőlem?
Minden erőmmel és tudásommal azon vagyok, hogy szakmailag, emberileg , kényelmileg a legjobb szolgáltatást nyújtsam. Részletek az alábbiakban!
A HÁZIREND RÉSZLETEI
1. Időpont lemondása
Sajnos előfordul, hogy az időpont lemondása nélkül nem jön el a vendég, illetve a megbeszélt időpont előtt nagyon rövid idővel jelzi nem fog megjelenni. Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Ha időben jelzel, gyorsan be tudok tenni valakit helyetted. A hatékony időgazdálkodás érdekében, szeretnék minél több lehetőséget biztosítani a szépülésre, de sokan nem gondolnak abba bele, hogy ha későn mondják le az időpontot, annak több negatív következménye is van.
- Más vendég elesik a lehetőségtől, hogy abban az időpontban jöhessen.
- Az idő drága, ügyesen kell gazdálkodni vele. Igyekszem az időmet a lehető legjobban beosztani, ha 2 vendég közt fél vagy 1-2 óra szünet van, mert épp valaki az utolsó percben lemondja, sok esetben az az idő, nem igazán használható fel hatékonyan. Ha időben tudom, hogy nem tudsz jönni, akkor másképp szervezem a napom. Az idő az, ami ha eltelik, azt már nem lehet visszahozni. Az időpont egyeztetés egy szóbeli szerződés, mind a 2 fél részéről elköteleződés, hogy tartja magát a megállapodáshoz, így tekintsünk rá.
- Fordítva neked is rosszul esne, ha én mondanám le az utolsó percben, akár a lazító, kényeztető masszázst, amire lelkileg már rákészültél, akár a gyantázást, ha épp olyan helyre készülsz.
- És bizony pénz kiesés is .
Még valami! Kérlek, ha nem tudsz jönni, ne üzenetben jelezd felém, hanem, amennyiben megoldható, akkor telefonon, szóban! Én is ehhez tartom magam! Esetleg csak akkor írj sms-t, ha nem veszem fel a telefont és néhány percen belül nem hívlak vissza!
Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy váratlanul közbejön valami halaszthatatlan, és nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 1 nappal előbb jelezd, hogy nem tudsz megjelenni. Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, a későbbiekben nem áll módomban időpontot egyeztetni.
2. Időpont egyeztetése
Bejelentkezéseidet kérlek kizárólag telefonon tedd szóban, vagy akkor beszéljük meg a következő alkalom időpontját, amikor épp ott vagy nálam.
Messengeren, viberen stb… nincs időm írni munkaidőben, és ha épp nem egyszerre vagyunk telefonközelben, lassú is a kommunikáció.
A „bekopogok, mert arra jártam épp” munkaidőben történő, személyes időpontkérést is kérem mellőzni, mert zavarja az épp ott lévő vendég pihenését, valamint időben is veszteség.
Tehát, kérlek kizárólag telefonon egyeztessünk időpontot, hétköznap! Ha nem tudom felvenni a telefont, amikor hívsz, visszahívlak!
3. Érkezés időben
Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, tájékoztass Engem is! Ha mégis késel, azt az időt a Te programodból kell lecsípni, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy akkora a késés, hogy már nem tudlak elvállalni, vagy a te idődből kell lecsípnem a késés idejét. 15 perc a maximum késés, ami még belefér, és tényleg, ha csak indokolt! Én is igyekszem tartani az időpontokat, én sem foglak fél órát váratni!
4. Gyermekek
Amennyiben nem tudod megoldani, hogy vigyázzanak gyermekedre, és magaddal kell hoznod Őt is, kérlek, először egyeztess Velem! Ha többen jöttök, gondoskodj előre gyermeke(i)d szórakoztatásáról!
5. Telefonálás
Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró. Legjobb, ha a kozmetikában rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magadra figyelni kicsit vagy épp teljesen kikapcsolni! 🙂
6. Időpont módosítás
Azt gondolom e tekintetben nagyon rugalmas vagyok! Szólj, kérlek időben! Nem titok, volt már többször is, hogy én kértem, hogy keressünk másik időpontot, mert Nekem jött közbe valami halaszthatatlan, ilyenkor természetesen igyekszem Én alkalmazkodni és a lehető legkorábbi időpontot megtalálni, amikor Neked a legalkalmasabb.
7. Betegség esetén, halasszunk!
Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik meg hozzám, percenként orrot fúj és bejelenti, már 2 napja lázas. Olyan is volt már, aki örömmel hívott fel, adjak neki időpontot azon a héten bármikor, mert Ő beteg, szabadságot is vett ki, és végre ráér ellátogatni hozzám.
8. Cserébe, mit várhatsz el tőlem:
- Rendet
- Tisztaságot
- A telefonomat, ha kéred, én is szívesen lehalkítom, amikor időpontod van
- Az időpont pontos betartását, ha véletlenül rajtam kívüli ok miatt csúszás van, jelzem telefonon, amilyen hamar csak tudom, ahogy eddig is
- Rugalmasságot, a legkorábbi, a számodra legalkalmasabb időpontot adni
- Precíz munkát
- Professzionális termékeket
- Kedvességet
- Figyelmet
- Kellemes és nyugodt légkört
Az üzleteben minden szolgáltatás azonnal, helyben fizetendő, nincs hitel, az árak nem alkuképesek.
Előzetes engedély nélkül a szalonban tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.
A Házirendet az üzemeltető saját belátása szerint bármikor módosíthatja és kiegészítheti.
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a Vendég automatikusan elfogadja a HÁZIREND szabályait.
Tudom, hogy ezek teljesen evidens, maguktól értetődő kérések, melyeket jó esetben senkinek sem kell elmagyarázni. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk és sikerült elsajátítanunk.
Köszönöm, ha ezeket a szabályokat betartod, szuper Vendég vagy!
Jó pihenést és szépülést kívánok Neked, mindent megteszek, annak érdekében, hogy jól érezd magad nálam! 🙂
Köszönettel: Sohodóczki Zsuzsanna, kozmetikus,
- február